Torba papierowa 45x17x48 cm - eko brązowa
search
  • Torba papierowa 45x17x48 cm - eko brązowa
  • Torby papierowe EKO BRĄZOWA 45x17x48 cm / 1 szt / TORBA duża na zakupy pojemne TOREBKI do sklepu
  • Torby papierowe EKO BRĄZOWA 45x17x48 cm / 1 szt / TORBA duża na zakupy pojemne TOREBKI do sklepu

Torby papierowe EKO BRĄZOWA 45x17x48 cm / 1 szt / TORBA duża na zakupy pojemne TOREBKI do sklepu

2,60 zł
Ilość

Wymiary torebki:

  • Szerokość: 45 cm
  • Głębokość: 17 cm
  • Wysokość: 48 cm

Rodzaj papieru torby:

  • gramatura : 90 g/m2
  • kolor: brązowy krafft

Wytrzymałość toreb:

  • ok. 6-7 kg
  • uchwyt : papierowy skręcany

Pakiet toreb zawiera:

  • od 1 sztuki

Torba papierowa 45x17x48 cm - eko brązowa 

Torba wyprodukowana w Polsce, wykonana z papieru krafft 90g/m2.

Wykończona uchwytem papierowym skręcanym klejonym od wewnątrz. Wytrzymałość ok. 7-8kg.

Możliwość wykonania indywidualnego nadruku już od 100 sztuk.

O szczegóły nadruku sitodrukowego lub flexograficznego zapytaj naszych handlowców. 

UWAGA! Torby mogą się różnić od podanych wymiarów o +/- 1 cm.

*Kolory na zdjęciach mogą delikatnie odbiegać od rzeczywistych, wynika to z różnych ustawień kalibracji monitorów.

Torba z papieru wysokiej jakości

Szukasz produktów, które będą pasowały do Twojej firmy? Mamy dla Ciebie wysokiej jakości papierową torbę, wyprodukowaną z papieru kraft, który wytrzymuje obciążenie nawet do 8 kilogramów! Dzięki temu nasza ekotorba jest funkcjonalna i może służyć klientowi bardzo długo! Starannie nadrukowane logo albo slogan reklamowy to doskonała reklama, przekonało się o tym już wielu naszych klientów!

To ważne, w jaki sposób się promujesz!

Przedsiębiorcy marzą o klientach, którzy nie tylko będą lojalni, ale także będą reklamowali ich markę dalej! Aby odbiorcy byli jednak wierni danej firmie, muszą ją bezbłędnie rozpoznawać, dlatego przedsiębiorcy robią wiele, by rozpowszechnić wizerunek swojej marki. Rozpoznawalność to jeden z czynników, który wpływa na podjęcie ostatecznej decyzji o zakupie produktu. Reklamować się należy w sposób jak najbardziej naturalny i możliwie mało nachalny. Jeśli ktoś np. otrzymuje w eleganckim sklepie ładną torbę papierową z estetycznym logo, to jest to przykład na pomysłowe zagranie marketingowe. Klient zabiera ekotorbę i może się nią posługiwać jeszcze wiele razy, a reklama Twojej firmy się tą metodą naturalnie rozprzestrzenia!

Sprytny marketing

Wizerunek marki to bardzo ważna sprawa.Marka w świadomości ludzi jest pewnym ogółem, koncepcją która zrodziła się w kontakcie z produktami danej firmy albo ich reklamą. Aby kreować pozytywny wizerunek marki należy wzbudzić w potencjalnych odbiorcach pozytywne skojarzenia i uczucia, wywołać pożądane zainteresowanie. Identyfikacją wizualna i materiały promocyjne, to w jaki sposób prezentują markę, muszą być spójne z tym, co firma chce przekazywać odbiorcom.

Obecnie bardzo modny jest w biznesie tzw. zielony marketing i nie warto ignorować tego zjawiska. Jeśli np. pokażesz ludziom, że zależy Ci na ekologii i zaczniesz pakować swoje towary w ekologiczne torby z papieru — na pewno zyskasz uznanie i sympatię wielu swoich klientów. Mamy dla Ciebie wiele fantastycznych produktów, zapraszamy do współpracy!

8504
Nowy